• Nasze prace
  • E-commerce
    • Magento
    • Outsourcing Magento
    • Prestashop
  • Co robimy
    • Systemy dedykowane
    • Sklepy internetowe
    • Aplikacje
    • Hosting
  • Case studies
  • O nas
  • Kariera
  • Blog
  • Kontakt
IDEA07
UE

Outsourcing Magento


Outsourcing


Budowanie sklepu internetowego w oparciu o darmową platformę może być doskonałym rozwiązaniem zarówno dla mniejszych i średnich, jak i dla dużych i dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw. Spośród wielu platform eCommerce, dostępnych na zasadzie otwartej licencji, na szczególną uwagę zasługuje Magento – oprogramowanie umożliwiające stworzenie od podstaw sklepu internetowego i efektywne zarządzanie sprzedażą. Platforma Magento oferuje swoim użytkownikom szereg zaawansowanych funkcjonalności, zarówno w zakresie tworzenia e-sklepów, jak i zarządzania nimi, optymalizacji czy promowania własnych produktów. Trudno więc dziwić się, że z roku na rok platforma zyskuje coraz większe grono zwolenników, a według najnowszych danych, wdrożenia Magento na całym świecie przekroczyły liczbę 250 000. Jest to jednocześnie system, który cieszy się największą popularnością w zakresie migracji – spośród wszystkich sklepów internetowych, przenoszonych na inną platformę, aż 45% migracji dokonywanych jest właśnie na Magento. W Polsce system stanowi podstawę funkcjonowania ponad 2000 sklepów, w tym takich marek jak Castorama, RTV Euro AGD czy Adidas. Wiele firm o światowej renomie również korzysta z Magento, opierając swoją sprzedaż online na tej niezwykle funkcjonalnej i intuicyjnej platformie.

Magento – podstawowe zalety platformy eCommerce

 

magento

 

Łatwa nawigacja, system rozwiązań wspierających SEO i pozycjonowanie sklepu w wyszukiwarkach, prosty panel administracyjny, czy możliwość stworzenia dowolnej liczby sklepów i powiązania ich w ramach jednego konta, to tylko niektóre zalety systemu, który charakteryzuje się również łatwą skalowalnością – sklep na Magento będzie działał tak samo sprawnie, niezależnie od tego, czy obsługuje kilkadziesiąt, czy kilka tysięcy transakcji dziennie. Pozwala to uniknąć kosztownych i skomplikowanych przenosin sklepu na bardziej wydajne platformy, co często odbija się na ich funkcjonalności. Stworzenie od podstaw sklepu, który w pełni wykorzysta szereg zalet i funkcjonalności oferowanych przez Magento, często wymaga zaawansowanych umiejętności i doświadczenia.
Podobnie jak konfiguracja sklepu zgodnie z założeniami klienta, do której często niezbędna jest odpowiednia wiedza programistyczna. Nic dziwnego, że coraz więcej firm działających w branży eCommerce, zleca stworzenie lub modyfikację sklepu online zewnętrznej firmie, dysponującej zasobami ludzkimi oraz odpowiednim doświadczeniem. Odpowiadając na zapotrzebowanie coraz szerszego grona klientów i inwestorów, oferujemy profesjonalny i kompleksowy outsourcing Magento. Zapewniamy wdrożenia sklepów na Magento, ich budowę, dostosowywanie pod indywidualne wymagania klienta oraz wiele dodatkowych usług, związanych z budową sklepu i efektywnym zarządzaniem sprzedażą.

 

Obsługa Magento i Magento 2

Powierzając naszej firmie wdrożenia Magento, zyskujesz pewność, że nad zaprojektowaniem i stworzeniem sklepu internetowego na najpopularniejszej darmowej platformie eCommerce na świecie, czuwa sztab doświadczonych specjalistów, sprawdzony na wielu polach i mający w swoim portfolio szeroki zakres realizacji. Wieloletnie doświadczenie w tworzeniu e-sklepów oraz dostosowywaniu ich parametrów do wymagań rynku i klienta pozwoliło nam zdobyć pozycję lidera, jeśli chodzi o outsourcing Magento, który obejmuje takie usługi jak:

 

Łatwe zarządzanie sprzedażą
  • projektowanie i wdrażanie sklepu na Magento,
  • konfiguracja i dostosowanie istniejących sklepów internetowych,
  • aktualizowanie systemu do najnowszej wersji,
  • instalacja dodatkowych rozszerzeń, dodatków i modułów,
  • optymalizacja sklepu internetowego celem podniesienia jego pozycji w wyszukiwarkach,
  • dokonywanie zmian graficznych i zmian w strukturze strony internetowej,
  • wprowadzanie zmian i dodatków o charakterze sezonowym (np. promocje świąteczne, wyprzedaże itp.),
  • wdrażanie programów lojalnościowych i innych akcji marketingowych,
  • wdrożenie płatności internetowych,
  • indywidualne doradztwo w celu zwiększenia funkcjonalności i wydajności sklepu.

Swoje usługi w zakresie outsourcingu Magento adresujemy do wszystkich tych, którzy chcą zwiększyć efektywność sprzedaży, usprawnić zarządzanie sklepem internetowym, wdrażać nowe funkcjonalności, a wszystko to przy współpracy z zespołem doświadczonych specjalistów, będących w stanie zaproponować optymalne w danej sytuacji rozwiązania. Oferujemy również wdrożenie Magento 2 – kolejnej wersji systemu.

 

Obsługa Magento – dlaczego warto?
 

e-commerce

 

 

Spośród wielu korzyści, jakie odnoszą przedsiębiorcy, zlecający wdrożenia Magento firmom zewnętrznym, na pierwszy plan wysuwają się oczywiście argumenty finansowe. Outsourcing jest usługą tańszą niż zatrudnienie własnego zespołu IT, składającego się z programisty, grafika, specjalisty w zakresie optymalizacji itp. Stała współpraca umożliwia negocjowanie atrakcyjnych zniżek cenowych i preferencyjnych warunków.

Kolejną zaletą jest możliwość odciążenia własnych pracowników i skierowania ich mocy przerobowych na realizację bieżących zadań. Wybierając outsourcing, przedsiębiorca może zlecić nam kompleksowe stworzenie sklepu internetowego wraz z jego wdrożeniem lub powierzyć jedynie część zadań, których nie jest w stanie bądź nie chce realizować we własnym zakresie. Istotnym czynnikiem jest tu również przeniesienie odpowiedzialności za wykonanie określonych zadań na firmę, która się ich podejmuje.

Stała współpraca w zakresie zarządzania sklepem internetowym to również pewność szybkiego reagowania oraz kompleksowego wsparcia zarówno w bieżącej działalności, jak i w przypadku nagłych i niespodziewanych usterek czy problemów technicznych. Co najważniejsze – pomoc ta dostarczana jest w ustalonym wcześniej terminie, od czego nie ma ustępstw.

Podstawą satysfakcjonującej współpracy i sprawnej realizacji powierzonych obowiązków jest dla nas komunikacja. Właśnie dlatego oferujemy wiele wygodnych form kontaktu, począwszy od rozmowy telefonicznej, poprzez kontakt mailowy, aż po komunikatory internetowe. Dzięki nowoczesnym technologiom wiele prac jesteśmy w stanie wykonywać zdalnie, korzystając z połączenia z urządzeniami komputerowymi znajdującymi się u klienta. Dokonywanie zmian o znaczeniu strategicznym z punktu widzenia sklepu internetowego, a nierzadko całej firmy, jest zawsze szeroko omawiane na umówionych wcześniej spotkaniach. W ten sposób nasi klienci otrzymują gwarancję, że kwestie związane z budową, wdrożeniem czy konfiguracją sklepu internetowego zostaną zrealizowane z uwzględnieniem ich uwag oraz indywidualnych preferencji.

 

Doceniamy dobry kontakt

Jeżeli masz jakieś pytania dotyczące świadczonych przez nas usług lub pragniesz po prostu umówić się z nami na kawę, wypełnij formularz kontaktowy.
Prosimy o szczegółowe określenie preferencji kawowych. A może wolisz herbatę?:)



Znajdź nas
  • Facebook
  • Behance
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

© Copyright 2021 by IDEA commerce. Wszystkie prawa zastrzeżone

Polityka prywatności Mapa strony