• Nasze prace
  • E-commerce
    • Magento
    • Outsourcing Magento
    • Prestashop
  • Co robimy
    • Systemy dedykowane
    • Sklepy internetowe
    • Aplikacje
    • Hosting
  • Case studies
  • O nas
  • Kariera
  • Blog
  • Kontakt
IDEA07
UE

Blog Idea07


Inspiracje

Jak stworzyć tekst pozycjonujący?

29maj2015

Teksty pozycjonujące w obecnym czasie są jednym z podstawowych narzędzi służących do pozycjonowania stron www. Po zmianach, jakie zaszły w Google, content marketing stał się czymś, bez czego strona www praktycznie nie istnieje. Wiele tekstów umieszczanych na stronach www nie ma żadnej mocy. Teksty SEO to dość specyficzna forma, która powinna zawierać odpowiednią konstrukcję. Teksty SEO powinny być tworzone przede wszystkim z myślą o użytkownikach, którzy szukają w sieci informacji. Dla Google oraz użytkowników, największą wartość mają teksty w 100% unikalne, czyli takie, których nie można znaleźć nigdzie indziej. Jeśli chodzi o samą konstrukcję, to tekst powinien zawierać od 1000 do 1500 znaków. Powinien być podzielony na 3 podtytuły oraz tytuł główny.

W każdej z 3 części powinno znajdować się jedno słowo kluczowe. Maksymalna liczba słów kluczowych nie powinna przekraczać 4%. Słowo kluczowe może być podlinkowane lub pogrubione, aby było bardziej widoczne dla wyszukiwarek. Tworząc tekst pozycjonujący SEO, trzeba pamiętać, że ma on podnosić wartość strony i generować na niej ruch. Pisząc tekst na potrzeby SEO, bardzo ważne jest, aby był on zwięzły i ściśle odnosił się do tematu. Niech tematem przewodnim każdego tekstu SEO będzie najważniejszy wątek.

Próby poruszenia wielu wątków w jednym tekście, niszczą jego sens. Jeśli pisze się o meblach kuchennych, to warto skupić się np. na segmentach z drewna, niż na każdym rodzaju dostępnych mebli. Poruszając jeden wątek, można go szczegółowo opisać, co stanie się źródłem informacji, które przyciągnie nowych użytkowników. Użytkownicy z reguły nie chcą czytać zbyt długich tekstów. Tekst SEO podczas czytania nie może męczyć, a wręcz przeciwnie, powinien wciągać czytelnika. Content tworzony na strony, powinien być dopasowany tematycznie do danej strony. Jeśli podstrona jest o motoryzacji, to powinno się pisać tylko o niej. Czasami można zauważyć, że na wielu stronach www zawartość jest pomieszana i tak naprawdę jest o wszystkim. W tekstach pozycjonujących nie powinno się zachęcać do zakupu danego produktu, czy zapraszać użytkowników np. do odwiedzin sklepu. W takim tekście nie powinny się znaleźć ceny konkretnej usługi/produktu. Treści SEO powinny opisywać produkt, bez zbędnych jego ocen przez autora. Ocenę produktu oraz to, czy warto ją kupić, należy pozostawić użytkownikowi. Narzucanie czegokolwiek poprzez wychwalanie usługi, nie przyniesie zakładanego efektu. Tekst SEO nie powinien być reklamą, tylko opisem stanu faktycznego. Ważne jest, aby przedstawić daną sytuację tak, jaką ona jest w rzeczywistości. Ubarwianie i tworzenie sztucznego wizerunku, prędzej czy później przyniesie odwrotny skutek od zakładanego.  Ceny za teksty pozycjonujące znacząco różnią się od tych zwykłych, ponieważ ich konstrukcja jest bardziej skomplikowana, niż mogłoby się wydawać.

Tweetnij

    Szukaj


    Kategorie

    • E-commerce
    • ERP
    • Inspiracje
    • Magento
    • PrestaShop
    • Programowanie

    Popularne

    • Programowanie
      Udekorować pythona
    • Inspiracje
      Jak stworzyć tekst pozycjonujący?
    • E-commerce ERP
      Platformy e-commerce B2B – dlaczego warto?

Cenimy sobie dobry kontakt

Masz pytanie lub chcesz umówić się na prezentację? Napisz do nas.

Znajdź nas
  • Facebook
  • Behance
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

© Copyright 2021 by IDEA commerce. Wszystkie prawa zastrzeżone

Polityka prywatności Mapa strony