Blog Idea07
Poznaj wywołane koronawirusem najważniejsze zmiany na rynku e-commerce. Sprawdź, jakie branże zyskały, a jakie straciły. Jak pandemia wpłynęła na zachowania konsumentów.
Koronawirus zmienił naszą codzienność. Od połowy marca zostaliśmy w domach i dostosowaliśmy się do licznych ograniczeń. Stan epidemii spowodował wzrost sprzedaży online. Zakupy przez internet stały się nie tylko szybkie i wygodne, ale i co najważniejsze bezpieczne. W obawie przed zachorowaniem, do świata e-commerce dołączyła zupełnie nowa grupa klientów. Ponadto sprzedaż online dla wielu biznesów okazała się jedynym kanałem dotarcia do odbiorców. W tym tekście znajdziesz podsumowanie wpływu COVID-19 na e-commerce.1. P. Mazurkiewicz, Polacy robią zapasy w sieci. E-sklepy się korkują, cyfrowa.rp.pl, 10 marca 2020
2. Koronawirus 20202. Wpływ epidemii na zachowania konsumentów., Mediahub, 12 marca 2020
3. M. Gajewski, Koronawirus wymusił nowy sposób odbierania paczek od kurierów InPostu. Bez podpisu, ale z kodem z SMS-a, SPIDER'SWEB
4. J. Styrk, Top 100 Fastest Growing & Declining Categories in E-commerce, Stackline, 31 marca 2020
5. Coronavirus (COVID-19) in Poland, statista, kwiecień 2020