• Nasze prace
  • E-commerce
    • Magento
    • Outsourcing Magento
    • Prestashop
  • Co robimy
    • Systemy dedykowane
    • Sklepy internetowe
    • Aplikacje
    • Hosting
  • Case studies
  • O nas
  • Kariera
  • Blog
  • Kontakt
IDEA07
UE

Case Study: Złote Wyprzedaże


O Złote Wyprzedaże S. A.


Złote Wyprzedaże S. A. należą do francuskiej grupy Vente-Privee zwanej pionierem biznesu „deal-of-the-day” lub inaczej ,,flash sale”. Model handlowy klienta, który zgłosił się do nas różni się zatem od standardowych e-commerce i polega na czasowych ofertach handlowych. Złote Wyprzedaże podczas kilkudniowych kampanii oferują swoim klientom produkty luksusowe danego producenta lub kategorii w atrakcyjnych, niższych cenach. Obniżki do 70% dotyczą artykułów znanych marek i obejmują różne branże.

1.Dogłębny audyt sklepu

Pierwszym działaniem był szczegółowy przegląd sklepu oraz aktywności poza nim. Dzięki temu ustaliliśmy dokładny plan działania dopasowany do problemów, z którymi borykał się klient. Będąc w posiadaniu konkretnej wiedzy w tym temacie, przystąpiliśmy do działania i sukcesywnie wprowadzaliśmy nowatorskie rozwiązania.

2.Prace nad platformą e-commerce

Nasz klient istnieje już 7 lat na polskim rynku e-commerce. Ciągły rozwój i rozrost firmy spowodował w 2014 roku przejście z dedykowanej platformy .NET na Magento w związku z planowaną ekspansją na rynki zagraniczne. Dodatkowo, integracja Złotych Wyprzedaży z grupą Vente-Privee wymagała rozszerzenia wielu dotychczasowych funkcji i wdrożenia nowych, innowacyjnych rozwiązań.

3. Usprawnienie infrastruktury bazy danych umożliwiającej obsługę dużego ruchu na stronie

Szereg problemów w bazie danych doprowadził do spadku jej wydajności. Przeprowadziliśmy jej reindeksację, dzięki czemu przywróciliśmy stabilność i skróciliśmy czas dostępu do danych w bazie. Dało to wymierne korzyści dla naszego klienta – szybka indeksacja jest kluczem w przypadku krótkich, kilkudniowych kampanii sprzedażowych, na których opierają się Złote Wyprzedaże.

4. Spójny i przejrzysty wizerunek portalu oraz optymalizacje UX

Jednym z głównych celów było ujednolicenie portalu tak, aby pasował stylistycznie do profilu spółki matki, Vente-Privee. Zwiększyliśmy intuicyjność i przejrzystość strony, a także zespoliliśmy ją pod pod kątem kolorystycznym i funkcjonalnym. Udoskonaliliśmy również sklep pod kątem responsywności, aby był w pełni użyteczny zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych – szczególną uwagę poświęciliśmy płynnemu działaniu strony na urządzeniach iPhone oraz iPad, których kod jest bardzo wymagający. Istotnym elementem optymalizacji było przepisanie części kodu w taki sposób, by była mniej zasobożerna.

5. Implementacja wewnętrznego systemu afiliacyjnego “CARO”

Zgodnie z wytycznymi firmy Vente Privee przygotowaliśmy oraz zintegrowaliśmy system do tworzenia, zarządzania i monitorowania kampanii afiliacyjnych. Rdzeniem systemu od strony funkcjonalnej jest zaawansowana aplikacja do tworzenia i zarządzania kampaniami we współpracy z partnerami. Dodatkowo wdrożyliśmy system monitorowania i statystyk, pozwalający na aktywną obserwację i raportowanie kampanii.

6. Spersonalizowany newsletter

System sprzedażowy Złotych Wyprzedaży oparty jest głównie o mailing i newslettery, dzięki czemu osiąga konwersję do 12%. Z tego powodu pracowaliśmy nad jego niezawodnością. Usprawniliśmy integrację z SARE – pierwszym w Polsce, profesjonalnym systemem do zarządzania e-mail marketingiem. Dzięki temu uzyskaliśmy stały i stabilny kontakt z użytkownikami. Integracja ta pozwoliła na spersonalizowanie newsletterów o unikalnej treści, pełną automatyzację procesu oraz lepsze targetowanie mailingów.

7. Wdrożenie systemu IDEAerp

W ramach działań zaimplementowaliśmy nasz system IDEAerp, działający w modelu SaaS (Software as a Service). Dzięki temu Klient uzyskał możliwość skorzystania z modułów: PIM – Product Information Management; zakupów B2B; obsługi zwrotów w zaimplementowanym systemie ISO; obsługi sprzedaży; finansowo-księgowo-kadrowym oraz Moduł CAT (Computer Aided Translations). Ten ostatni z wymienionych modułów wspomaga tłumaczenie kampani od dostawcy (Ventee Privee) z języka francuskiego na język polski.

8. Rozwój bezpieczeństwa

Wzmacniając bezpieczeństwo zastosowaliśmy wielostopniowy mechanizm uwierzytelniania dla wejść spoza biura.

Cenimy sobie dobry kontakt

Masz pytanie lub chcesz umówić się na prezentację? Napisz do nas.

Znajdź nas
  • Facebook
  • Behance
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

© Copyright 2021 by IDEA commerce. Wszystkie prawa zastrzeżone

Polityka prywatności Mapa strony