YOPE to marka kosmetyków wyróżniająca się unikatowym designem opakowań, a przede wszystkim prostym i naturalnym składem produktów. W ramach współpracy z marką YOPE wdrożyliśmy prosty i intuicyjny sklep internetowy na platformie Magento 2, tworząc tym samym pierwszy oficjalny kanał sprzedaży.
Zaufanie, stabilizacja oraz wiarygodność to bardzo istotne czynniki w przedsiębiorstwie rodzinnym Dr. Oetker. Niemalże wszyscy polscy konsumenci znają markę i darzą ją dużym zaufaniem. Niezależne, prezentowane badania wielokrotnie wykazywały, że Dr. Oetker zajmuje nie tylko czołowe miejsce wśród marek produkujących artykuły spożywcze, ale i cieszy się szczególnym uznaniem na rynkach międzynarodowych. To wynik ponad stuletniej, długotrwałej i godnej zaufania działalności firmy oraz dbałości o relacje z jej konsumentami.
Złote Wyprzedaże S. A. należą do francuskiej grupy Vente-Privee zwanej pionierem biznesu „deal-of-the-day” lub inaczej ,,flash sale”. Model handlowy klienta, który zgłosił się do nas różni się zatem od standardowych e-commerce i polega na czasowych ofertach handlowych.
ESCOLI to wiodący sklep internetowy z odzieżą męska oraz akcesoriami, działający na polskim rynku e-commerce. Oferta sklepu skierowana jest w szczególności do młodych ludzi, którzy podążają za nowymi trendami i chcą kupić modne, dobrej jakości ubrania w przystępnych cenach. Pomimo tak krótkiej obecności na rynku, ESCOLI jest marką dynamicznie rozwijającą się oraz bardzo rozpoznawalną. Sklep funkcjonuje na platformie Magento i odnotowuje około 180 tys. wizyt miesięcznie.
Mlamp.pl to jeden z największych w Polsce sklepów internetowych oferujących lampy wewnętrzne oraz zewnętrzne. Dynamicznie rozwijająca się firma została wyróżniona jako e-Gazela Biznesu 2015 roku poprzez zwiększenie swoich obrotów o 43% w stosunku do roku poprzedniego. Sklep internetowy generował około 200 tys. wizyt miesięcznie. Prognoza na 2016 rok przewiduje zwiększenie przychodu o 100%.
Cukiernia Sowa to najbardziej popularna marka cukiernicza w Polsce istniejąca od 1946 roku. Stacjonarna sieć sprzedaży obejmuje ponad 150 cukierni w kraju oraz generuje przychody rzędu 150 mln rocznie. Zatrudniająca ponad 700 osób firma, cieszy się ogromną popularnością i rozwojem dzięki wysokiej jakości produktom, obsłudze Klienta oraz niepodrabialnym wizerunku.